31 Ağustos 2012 Cuma

Yok eşik falan! Yok öyle,kalmadı geçirildim eşikten bir arpacık boyumla ve kocamana döndüm sonra...Eşik falan yok !!!!......
Kimse yok hatta şimdi en kimse olan ve en herkesten çok olan belkide en hissettiğim ama en az görebildiğim o kocaman adam yok..O kocaman adam!!! kocaman özlemek bak puşt gibi sallanıyor başımda..Koca adam özleniyorsun...Şimdi anlat bana ölüm nasıl bişey baba? ölmek nasıl bişey babaaaaaa!!!! ölüüüüümm nasıl bişey???? Koca adam gibi adın gibi kocaman gittin dimi? Kocaman bir varlık ve  ardında mecburi kalan kocaman bi boşluk.....Şu kapıdan çıksam seni görecekmiş gibiyim bu günlerde,bu evde böyle oluyor kocamanım,bu evde sen oradasın nefes alıyoruz aynı anda senin kucağında kedin ayagını salıyorsun,elin kedinin başlarında ve ben burda kendi halimdeyken biliyorum ne yaptığını....( 4 nisan 12)

31 ağustos 12... Eylüle 1 var.... Eylüle..Cenaze var düğün var,aşk var,sızı var,eski var yeni var,çok var,az var...toplamında boydan boya enine boyun bir değişim var...Antalıcak söylenecek dökülecek çok söz var...Ama kimi zaman yetmez gibidir ya hiç birşey,anlatsanda tutmayacak gibi,dar gibi,....akışında ama kendi içinde sakin bir fırtınada.... Hepsi bu.