29 Ocak 2011 Cumartesi

götümden rastgele dökülenler...

Dokunsanız avazım çıktığı kadar bağırabilirim her an...üstüme üstüme gelen insan yığınları,sorunlar,mutsuzluklar,isyan etme çabası içinde olmam ve bunu yapmaya müsade etmeyen ,yiyemeyeceğini bildiğinden beni durduran bir göt arkamda duran...derin derin nefes al kızım...hah! bak gördünmü buda bi skime yaramıyor! aç gtünü parmakla a.k ! siktir lan...e ozaman dur! durdum...karşılayacaksın karşıdan gelenleri,topa vurmak gibi mi? evet göğüsleyeceksin ..Yok yok göğsünde yavaşlatıp sağ ayakla çakacaksın dışarı..oha a.k acır lan! acımaz bi dene...şizofrensin biliyorsun dimi? bilyorum a.k ama söylemiyorum herkes şizofren çünkü...yok sen hasındansın belgeli...ben has o.çocuğuyum belkide..ama hasından mecazından...hani belli etmeyen renk vermeyeninden aranızda salağa yatıp dolanan ama götünüzdeki deliğe parmak sokanlardan...bunları geçte üstüme geliyor herşey..hımm belkide ben herşeyin üstüne gitmeye başladığımdan mı onlar hareketlendiler..öyleyse kim kime girmeye geliyor...farkeder mi şuan? etmez..ortada bi hareket var ve yakında göğsünde patlayacak sık kendini !dediğim gibi göğsünde al yumuşat çak! ..bak batıyor ama ..bunlar gelmeden çarpmadan sinyallerini atıyrolar beynime batıyorlar gözlerimi kapıyorum seslerini duyuyorum batıyorlar,sinirlerim pis geriliyor bi susun amınıza koyım bi susun demek istiyorum,susun sikecem ağzınızı bi susun...at mıyım a.k yarışa sokuyorsunuz beni.. koşmuyorum..hayvan terli...bunları gerçekte söyleyemiyor olmamın tek sebebi arkamda taşıdığım götüm ve onun göt beynindeki korkusu..bu korkuyu ona yaşatan sistem varya..asıl o sisteme sokmak lazım... vazgeçmiyorum hayır  bak yine derin derin nefes alıyorum...hayal kur hemen  güzel bişey düşün! byaz mavi dere ağaç falan düşün hemen...!! bi saniye düşünücem ..hemen düşün güzel bişey.. hahahaahha..niye güldün lan.. düşündüm.. ne düşündün a.k ! güzel bişey! ne lan ? sik ... bi durul bi yavaşla be kızım ...hani tavrın vardı senin takınıyorum diyorsun? don değişir gibi mod değişiyordun noldu hayatı orospu çocuguna aldıgın modun? ha o mu? götüme kaçtı..yuh! geleni kaçırıyon içine ne göt be ,hem korkuyor hem yiyor..kes lan laf etme kıçıma...götüne koyım ,sen koymadan karşıdan gelenler koyacam şimdi bak yaklaşıyorlar,sinirlerim oynuyor,koşayım mı lan üstlerine doğru aaaaaaaa sikerim gelin laaannn diye! woooww bak filmlerdeki gibi fiyakalı lan son  samuray filmindeki tom gibi... wuuuwww ...onda olan göt sende yok canım! biliyom hatırlatmasan olmaz dimi? olmaz.. Malsın a.k... neyse çekil karşılama yapıcam...yumuşat vur...siktir.....