11 Şubat 2011 Cuma

bakıyorum...

bakıyorum,izliyorum,böyle mal mal durup boş cümleler kuruyorum sadece sorulara cevap veriyorum,gerektiği kadar ilgisi olduğu kadar,karşımdayken.....ben böyle dururken yoruluyorum ,hızlı gibi gözüken rahat adımlar atıyorum uçuyorum gibi ama duruyorum...güzelce gülümseyip sakince konuşurken burun deliklerimden çıkan ateşi yada ağzıma taşacakmışçasına dolan küfürlerim oluyor,susmak can yakar mı lan? sorusunu o an yaşayarak cevaplandırıyorum,susmak sustuklarımın sikişken öfkesi o öfkeyi elimi boğazıma ordan mideme kadar sokup çıkarmak,al amına kodumun evladı diyip içimdeki tüm katranı suratının orta yerine yapıştırmak istiyorum,konuşuyor...ben bu düşüncelerle susuyorum,kafamı sallıyorum,dinler gibi,anlamam için dinlememe gerek yok aslında,bilmem gerekenleri zaten biliyorum,sorun bilmemem gerekenleride biliyor olmam ve bunu okuyabilmem..uçuyorum...ordan oraya salakça gülüşmeler geliyor kulağıma bende gülüyorum gülmem gerektiği için ama öyle yazıldığı için kurallar...kurallarınızı sikiyim diyorum içimden...insan diyorum nasıl tüm iyi ve kötü yanlarını tutabiliyor içinde nasıl şimdi sinir olabiliyorsam sonrasında sevebiliyorum..nerden uçtum buraya bakıyorum.durmaktan gelmişim,bunlar olurken duruyorum öyle bi bakıyorum söz söyleyenlere ulan diyorum biriniz anlayın biriniz duyun lan bakışımı nasıl komik olduğunuzu nasıl taşak geçtiğimi nasıl egolarınızı siktiğimi görün diye bakıyorum gözlerinize ve gülümsüyorum lan,ama siz yaşamadığınızdan çok şeyi anlamıyorsunuz,algılamıyorsunuz,sanıyorsunuzki sizden biriyim,öyle bi kostüm dikip duruyorumki karşınızda sanıyorsunuzki aynıyız...yaşamadınız çünkü bu sizin değil yaşamanıza müsade etmeyen göt korkunuzun sebebi,bunu düşününcede hak veriyorum ucundan yazık lan diyorum...kendime bakıyorum herkes herkesten çok yaşadığını savunuyor,herkes herboku bildiğini,herkes zorluklardan bahsediyor,,,yine duruyorum.. onlardan olmamak için yaşadıklarımdan örnekler vermiyorum, onlara dibi anlatmıyorum,kanırtılmayı,hayatın nasıl siktiğini,sonra nasıl o hayatn ağzına verildiğini,gidenleri,kopuşları,arka sokakları,demiyorum sizin girmeye cesaret edemediğiniz yollarda ben elimde sigaram osurarak ve başı dik yaklaşanı skerim bakışı atıp sürttüğümü..siz konusuyorsunuz ben duruyorum bakıyorum ...cidden bakıyorum ama ...