8 Temmuz 2011 Cuma

Tıııııınnn!!! duyulan en güzel sestir aslında!!

yataküstü bira sigara,kaldığım yerden devam,bakiim saate..ooo ananingo 00:00 hasiktir! yok a.k kim ne düşünecek beni...beni benden başkası düşünmez hoş bende beni düşünmem,yani benden başkalarını düşünüyorum,sonra nolur? saat çift geldiğinde açıp kıçına komut verirsin: gül lan! neden hacı? çünkü seni sen dahil düşünecek kimse yoktur bilirsinde ondan..hoop alkolu yere koyalım tek elle yazmak kastı..bi fırtta sigara..sesi alayım birde böyle kafamın sağ üst tarafından gelen o sesi.. tıııııınnn! ve birde el hareketi tabi hani orta parmağına yapışan sümüğünü baş parmak yardımıyla fırlattığın o güzelim hareket akabinde muhteşem bir uyum.. Tıııııııınnn!!! bu mod daha ii durdu sanki.. bakıldığında cuk oturdu..herkes gitmiş,aile bi yanda,hayat bi skime doğru gidiyor nereye gidiyor niye gidiyor bilmiyorum,yanımda özlediğim el yok,mantığım duygularımı,sonra duygularım mantığımı bilinen tüm kamasutra pozisyonlarıyla sikiyor,sözler geliyor,eylemler,salak saçma cümleler,tarihler,sonraki durumlar,açıklama çabaları,böyle bakıyorum,bakıyorum,gülüyorum,arada bir hıımmm çekiyor anlamış gibi! böyle ciddiye yatar gibi,üzülür gibi,sonra bir ikide cümle sıkıştırıyorum araya...ama o ses vardıya hanı Tııııınn! nedensizce geldi yerleşti üst tarafa gitmiyor.kim ne derse gitmiyor,tııınn!!benim hayatımın amına konmuş,ama bravo bana böyle paşalar gibi duruyorum ayakta böyle ayaklarım betona yapışırcasına öyle duruyorum hani bana benzer bu poza benzer bronz yada beton ne skimse bi heykel yapsalar o bile böyle durumaz ayakta..görünen bu... içe girmiyorum,içte yaşadıklarımı anlatmamayı öğrettiler zira..o sebep dedimya bıraktım pozisyonlar arasına skişip dursunlar...ben böyle güzel duruyorum işte,bi rüzgarda yıkılabilecek gibi ama dıştan tusunaminin ortasında 3 dalga atlatmışcasına....o güzelim ses sağolsun yeri gelmişken bu arada....yoksa nasıl durabilirdim kusmadan bu insanların arasında,yoksa nasıl duyabilrdim ele verişlerini salakça,kendilerini inkar edişlerini,ulan allahtan günlük tutuyorum  çıt çıt! tarihlere bak yorumla..işte böyle anlamsızca dökülen cümleler arasında,insan enkazları ve solumalar..Tıınnn...kendi derdim bana yetiyor  laf aramızda....