26 Ekim 2011 Çarşamba

Ekimi Skiim..

Uzun bir aradan sonra yazmaya iten tüm iç sarsıntılarıma ve insana dair dökülebilmek adına dallardan tam da sonbaharken, üstelik hüzün, sarı ,kahverengi ve sis kaplayacakken kenti yazmaya durmak ama bu sefer herşeyden farklı...ekime has bi farklılık bu olumsuzluklara,hatalara,hiç yapmadığın yanlışlarına,oluşturdugun düzenin bozulumuna,değişen insanlara ve onların tanıyamadığın suratlarına dair tüm kasvetiyle bir ekim var karşımda tıpkı bir orospu çucuğu edasında üstelik ve gülüyor karşımda ve ben bakıp dikip gözlerimi gözlerine tek kelime edemiyorum bile..hayır yalan söyledim! gözlerine bile bakamıyorum aslında....kendi iç sesimle kendi beynimi sikiyorum bugünlerde ve mahvetmek diyorum bu kelimenin dişleri arasında şimdi beynim...mahvetmek...şuan kahkaha atmak istiyorum acı acı osurmak gibi bir kahkaha...hay amına koyım olaya bak lan deyip kendime bakıp kahkaha atmak istiyorum...şimdi hangisi ben? diyorum bunlardan..yeni bir oluşum içinde ve çıplak bi değişim giydim üzerime ama bakıyorum bi içime bi dışıma bi gözlerime bi sözlerime hangisi ben diyorum ve yüzümü ortaya koyarak kendimden öylesine emin bir sesle Hepsi ben! diyorum ve yeri tam gelmişken ekimdeki tüm şizofrenik çatışmalarıma teşekkür ediyorum...Bu nasıl bir ay avradını skiim diyerek ellerimi havaya kaldırıyorum parmaklarımdan akıyor sinirim,nasıl lan nasıl!! diyorum üst üste nasıl siker olaylar birbirini tren gibi dizlirde alır götüne herşeyi nasıl bir ekim lan bu -ya ekime ya skime kadar! diyen pezevengin rahatlığını istiyorum,hatta öyleki erkek olsam taşaklarım olsa sersemde bu cümleyi keyifle yavşakça yaya yaya kursamda bi rahatlasam diyorum.....

İŞte şimdi bir kat sayı daha eklendim sinirlerime..toplantı çıkışı ve yine iğnelemek adına konuyu ebesinin amından alıp uyarlayıp alakasız durumuna kılıf uydurup yüze fırlatma ve patlama anı.. ya ben diyorum size hep dedim büyükbaşınızdan tutun küçüğüne kadar -beni kendi halime bırakın!! bukadar.. baskı yapmayın baskıda çalışamam tıpkı depremde kımıldayamadığım gibi bana her baskınızda deprem etkisi yapmayın a.koyım yapmayın şunu ters tepiyor size..ben ters tepince siz aç kalıyorsunuz diye değilmi bu çirkefliğiniz,beni durduğunuzda ne oluyor daha önceden gördünüz bildiniz anladığınızı söyledinizde şimdi ne oldu ne değişti nedir gereksiz elleriniz boğazımda...şimdi konustunuz konuştunuz hayır aslnıda konuşur gibi kustunuz kusmakta değil aslında sadece öğürmek içinizde bişey kalmadıki dışınıza cıksın aksın evet tam bu öğürdünüz noldu? ne olmasını bekliyorsunuz şuan? bakın skimde değil bunları yazıyorum ve siz klavye seslerimi duyuyorsunuz skimde değil..ekim gelmiş geçmiş geçirerek geçirmiş kanırtmış böyle ve siz son damlaları cıkartmak için asılıyorsunuz egonuza... baskı yaptınız,kısıtladınız,gözlerinizi çıkarıp üzerime diktiniz,saygı sınırını terbiyesizlikle değiştiniz ve motive adına konustunuz güya...üzgünüm ters tepecek buda ben götüme girene razı oldum sizde olunuz bundan sonra  saygılar ve iyi çalışmalar...