31 Ekim 2011 Pazartesi

Kusmuk Falı!

Niye batıyor lan herşey beynime beynime üstelik tam ortasına böyle kıymıklar batıyor her cümlede cımbızla ayıklıyorum alt metinleri ve her sözcüğü itina ile alıp pıt!diye batırıyorum sokuyorum hatta kanırttırıyorum beynimi..canım acımıyor hayır! duyarsızlaştım sanırım,yada acıyor çok hemde hatta öyle ki acı eşiğini geçtiğinden sanırım yada  takındığım yada zorunda kaldığım siklemez modundan olsa gerek canım acısada belli etmiyorum yani yine can acımı içime atıyorum böylece o kodumun kıymığı birkez daha acıtabiliyor içimi,tebeşirle karatahtaya çizilen ve içini kaldıran o ses ve o an ki o iğrenç hani omuzlarını boynuna çekip kafanı kıstığın ve suratına mide bulantısı mimiğini yapıştırırsınya hah! işte o haldeyim şuan ama belli etmyorum etrafa... etraf tuhaflaştı çünkü,etrafın gözleri dönerek bi tuhaf bakıyor çünkü,etraf pusudaki çakallar gibi en ufak bi davranışında üzerine köpek gibi salya akıtarak atlayacak ısıracak insanlarla dolu..hissediyorum ama kıymıklarım daha çok canımı  yaktığından dedimya siklemiyorum... Saflar değişiyor gibi ve yalnız kalıyorum yada bırakılıyorum tek olmanın ağırlığı ve hırsını alıyorum sırtıma ve içimden geçiyor: sizin ananızı sikmek var! Sessizim,kendi halimde ve yorumsuz takılıyorum ve mümkün oldukça yanınıza bulaşmamaya çalışıyorum...Kendi dünyama dönüyorum bugün itibari ile yine dön dön kendine varıyor insan ve insanlıktan yarı çıkmış halde kendime varıyorum artık..kapatıyorum tüm dış kapıları herkesin suratına ve başa dön ayarı çekiyorum hayatıma...yine hep olduğu ve olacağı gibi çekip gitmek düşüyor aklıma,mide bulantılarım başlıyor tüm haksız davranışlar, gereksiz eziklik egolar ve dönek duruşlar, götünüzden çıkartp yüzünüze taktığınız sonra ordanda çıkarıp bana baktığınız ye bok kokan ağzınız midemi bulandırıyor...hayır artık sevmiyorum sizi,ilerisi için konusamam kin tutamam çünkü,çünkü kalbim kin tutacak kadar pislenmedi hala yanınızda,mucize gibi sanki dimi....Bakıyorum size uzun uzun derinden gözlerimi kısarak ve uzaktan;herkes kendi götünün derdinde,hepinizin amına koyım!Çıkar dolu zihniniz,işte ben o zihniyetinizinde amına koyım,!ısmarlama pozisyonla skişip ısmarlama cevap veriyorsunuz hah! işte ben o tüm ısmarlamalarınızında amına koyım! Siniyorsunuz,sinerek sinek gibi yapışıyorsunuz camlara,düşüncesizsiniz,yoksunuz,kokuyorsunuz,koka koka ve korka korka siniyorsunuz..Korkunuzunda,kokunuzunda,sindiğinizde kaplumbağa misali içinize gömdüğünüz kafanızında amına koyım!İzleyenin hayretler içinde böyle gözlerini pörtleterek bakacağı bir orospu çocuğu filminin en baba karakterlerisiniz ya işte yaratacağınız şaşkınlığında amına koyım!..Yazı uzar ben uzatırım, neyse son bişey Yarattığınız buhranında amına koyım!!! ben siktirip gider! kıçınıza kına yakın...